Jäsenyys

Kauppiaiden ja Yrittäjien Keskusliitto tarjoaa jäsenilleen paljon hyvinvointia ja yritystoimintaa edistäjiä jäsenpalveluita ja jäsenetuja.

Alle olemme listanneet muutaman merkittävimmän jäsenedun.

Levin lomamökki

Levin loma-asuntoTarjoamme kaikille asiakkaillemme virkistyskäyttöön Kauppiaiden ja Yrittäjien Keskusliitto ry:n omistamaa Levin lomaosaketta. Voit tehdä varauksesi suoraan varauskalenterissa olevalla lomakkeella.

Huoneisto sijaitsee rivitalossa noin kolmen kilometrin päässä Levi-keskuksesta. Huoneisto on kooltaan 45 m² + parvi 22 m². Siihen kuuluu tupakeittiö, makuuhuone, sauna ja pesuhuone/wc. Huoneisto soveltuu perhekäyttöön tai 4-8 aikuiselle. Varustuksena on takka, sähköuuni, liesi, astianpesukone, mikrouuni, kahvinkeitin, astiasto, radio, kaapeli-tv, pyykinpesukone, kuivauskaappi vaatteille ja vuodevaatteet (ei liinavaatteita).

Varaa Levin lomamökki tästä

Myös hissiliput 20 % edullisemmin!

Lisätietoja:
Tapio Ruosteinen, p. 0400 922 400 tai Lapin Kauppiaat ja Yrittäjät ry, p. 016-344 727

Tahkon loma-asunto

tahko taloTahkovuoren Chalets loma-asunto on jäsenien virkistäytymiskäyttöön tarkoitettu vapaa-ajan asunto. Myös jäsenyritysten henkilökunnalla on oikeus loma-asunnon käyttöön, ei ainoastaan yrityksen johdolla.

Huoneisto sijaitsee pienessä kerrostalossa, aivan Tahkon keskustassa. Huoneisto on kooltaan 46 m² 2 h+ kt + sauna. Huone on täysin sisustettuja ja varustettuja. Sisältäen tasokkaan kalustuksen televisioista ja internetyhteyksistä viinilaseihin. Huoneisto soveltuu perhekäyttöön tai 4 aikuiselle. Huoneistoon kuuluu lämmin varasto, ulkoiluvälinevarasto/suksihuolto.

Varaa Tahkon loma-asunto tästä

Lisätietoja: